30.6.11

Rintakorut

Pidän rintakoruista ja käytän niitä lähinnä talvisin. Niillä saa kivasti lisää ilmettä tai piristystä esimerkiksi neuleisiin tai takkeihin. Niihin ei myöskään jää häiritsevää pistojälkeä, jonka vuoksi en käytä rintakoruja ohuemmissa paidoissa. Esimerkiki alaoikealla oleva timanttitähti kulki mustan villakangastakkini kauluksessa koko talven.






Minulla on myös muutama perintörintakoru, mutta ne olen jo vienyt muuton vuoksi vanhemmilleni säilytykseen. Tosin tuo perhosrintakoru on sellainen, jonka olen saanut Mummiltani joskus lahjaksi. Muut ovat itseostamiani.

Kalevalan Naisen ääni -rintakorun esittelinkin hieman tarkemmin jo postauksessa Koruja, jossa kerroin kaikkein rakkaimmista koruistani. Olen saanut sen valmistujaislahjaksi vanhemmiltani.




Korumaisten rintakorujen lisäksi minulla on muutama hieman isompi rintakoru, joskin niiden käyttö on viimeisen vuoden aikana ollut aika vähäistä. Valkoisen rusetin olen ostanut itse ja pieni musta kukka tuli erään juhlamekkoni mukana. Muut olen saanut eräältä ystävältäni.




Pitääkö kukaan muu rintakoruista? :)

4 kommenttia:

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)