17.6.11

Nyyh..

Taikauskoinen puoleni minussa varoitteli ettei pidä hehkuttaa vielä tai nuolaista ennen kuin tipahtaa.. Ja oikeassahan se puoli oli.. Sain nimittäin puhelinsoiton Outnetistä, että heillä on inventaariovirhe ja siten he eivät voikaan toimittaa minulle Tory Burchin ballerinoja. Niistähän hehkutin, nyt jo surullisenkuuluisasti, tässä postauksessa: Uudet Tory Burchit!

Sinällään uskon että inventaariovirheet voivat olla heillä aika yleisiä, koska joistakin tuotteita heille tulee myyntiin vain todella pieniä eriä, ja itsekin olen kirjaimellisesti nähnyt kuinka jokin tuote ilmaantuu uutuuksiin ja minuutin päästä sen päälle on ilmaantunut "sold out"

Positiivista outnetin palvelussa on kuitenkin mielestäni se, että he eivät ainoastaan vaivautuneet laittamaan asiasta sähköpostia, vaan heiltä myös joku ihan oikeasti soitti ja selitti asiasta pahoittelujen kera. Sain myöskin hyvitykseksi 25€ store creditiä, mikä vähennetään pois seuraavasta tilauksestani.  

Positiivisia puolia jos haluan vielä etsiä lisää, niin säästyivätpä ainakin nekin rahat, ja minulla on oikeasti paljon kenkiä, etten kyllä jatkossakaan joudu kävelemään paljain jaloin ellen halua. ;) Harmittaa se silti kuitenkin vähän, mutta onneksi sitäkin lievittää se, että blogiystäväni Nirso sai itselleen haluamansa Toryt pienen etsiskelynsä jälkeen. Niitä kaunokaisia voitte halutessanne vilkaista tuolta: dreams do come true :)

So long my friends! I hope you found a good home. <3

4 kommenttia:

  1. Tää on oikeesti tosi harmin paikka, olin jo leimannut Outnetin itselleni puoliturhaks paikaks, että ei sielä kuitenkaan ikinä oo mitään mitä oikeesti haluais.. Ja sitten näin kuinka sä olit saanut toryt sieltä niin innostuin koko kaupasta ihan uudelleen! :) Mutta nyt... pointsit kuitenkin Outnetille 25 euron lahjakortista.. :)

    VastaaPoista
  2. Oon tilannut sieltä aikasemmin pari laukkua ihan onnistuneesti, että jatkossakin sitä kyttään vaikka toivon ettei yhtä huonoa tuuria enää kävisi. :) Mun mielestä toi 25€ oli kans ihan kiva. Harmittaa, mutta silti mun mielestä siellä on ihan hyvä asiakaspalvelu.

    VastaaPoista
  3. Harmi! :( No, onneks sait kuitenki kivan hyvityksen! :) Toivottavasti ens kerral käy parempi tuuri!

    VastaaPoista
  4. Niinpä ja on onneksi mulla sentään ne yhdet Toryt. :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)