16.6.11

Blogitauko tulossa

Pieni tauko siis tulossa, koska minulla on ohjelmassa niin paljon kaikkea kivaa enkä netin ääreen pääse. Ensinnäkin huomenna perjantaina vietän virallista lomapäivää ja ohjelmassa on illalla Bon Jovin konsertti. En ole ollut pitkään aikaan missään konsertissa, joten aika innolla odotan tuota. Muutenkin tykkään bändin musiikista paljon. Suosikkibiisejäni ovat mm.: My Guitar Lies Bleeding in My Arms, Livin' on a Prayer, Bed of Roses, Thank You For Loving Me, Wanted Dead or Alive.




Lauantaina olisivatkin jossain Pieksämäen lähettyvillä erään rakkaan ystäväni ja hänen miehensä tuparit. Niitäkin odotan paljon, koska on kiva nähdä mihin ystäväni muuttaa ja lisäksi näen monta ystävääni ja kaveriani samalla. En tiedä montaako yhteistä iltaa ehtii vielä järjestyä ennen muuttoamme.

Sunnuntaina minun olisikin oltava taas takaisin Helsingissä Tukholman risteilyä varten. Risteilyt sinällään ovat mielestäni hieman tylsiä, mutta onneksi seura itsessään on sitäkin viihdyttävämpää. Tukholmasta pidän kuitenkin todella paljon, joten kivaa päästä siellä käymään.

Koska olen edelleen ostolakossa, mikä on nyt tosin hieman rikkoutunut, ei minulla ole hirveitä shoppailusuunnitelmia. Toisin sanoen mitä vähemmän löydän, sen parempi. Menemme Viking Linella mikä ei ole mielestäni yhtä kiva kuin Silja, mutta löysin kuitenkin heidän Tax-free -luettelostaan jotain kivaa.

Eli Stylesnobin ballerinat. Niistä aion katsoa löytyisikö niitä vielä tummanruskeina koossani. Minulla on nimittäin todella monta ruskeaa laukkua, mutta selkeä vaje sen värisissä kengissä. Jos en niitä laivalta löydä, pidän silmäni muuten avoinna ruskeiden ballerinojen varalta ja mielellään nahkaisten.

Toinen mitä haluan katsoa laivalta, on luomivärisarja, jossa on eri harmaita. Olen käyttänyt vanhat harmaansävyni lähes loppuun, joten tarvetta olisi. Sanoisin siis jälleen, että järkiostoksia olen miettinyt.. ;)

Zarassa haluaisin myös käydä, koska sieltä löydän helposti aina hieman siistimpiä ja asiallisempia vaatteita, joita välillä tarvitsen töissäni ja muutenkin tykkään välillä käyttää sen tyylisiä vaatteita. Sinne tekisi mieli ampaista jo heti Helsingin päässä ja Tukholmassa toivonmukaan uudestaan.

Huomenna tulee vielä ainakin postaus ja lisäksi saatan laittaa pari ajastettua postausta jos ehdin. :)

Mitä teillä on suunnitelmissa viikonlopulle ja tuleeko mieleen antaa minulle jotain viimehetken vinkkejä liittyen suunnitelmiini? :)

4 kommenttia:

  1. Mäkin oon menossa huomenna kattomaan Bon Jovia stadikalle! En malttais enää odottaa :) Meetkö kentälle vai katsomoon? Me ollaan katsomoon menossa ja pitäisi olla hyvät paikat :)

    VastaaPoista
  2. Vähän kivaa! :D Me ollaan A-katsomossa. Tuu moikkaa jos törmäät. :)

    VastaaPoista
  3. oi teil on sit viel paremmat paikat! Me ollaan D-katsomossa mut jos satun sut bongaamaan niin tuun kyllä moikkaa :) Kivaa keikkaa!!

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)