10.6.11

Vuittonin maailmassa

Tiesin jo heti kun näin kirjeen pöydällämme että sen sisältö tulee tuottamaan minulle suloista kidutusta..






Rakastan vanhantyylisiä matkalaukkuja lukkoineen ja kulmarautoineen.



Ajoittan myynnissä on ollut kausikuoseja. Azurkin on kuulemma alunpitäen ollut sellainen.



Näyttävä kellotaulu, mutta yksinkertaisempi ranneke, joka tekee mielestäni kellosta mielettömän kauniin ja tyylikkään.



Voisin haluta olla kuvan nainen minuutin ajan..



..tai hän..



Ihanasti patinoituneet nahkaosat.



Olisipa ihanaa lähteä matkalle tuollaisten matkatavaroiden kanssa, välittämättä laukkujen painorajoituksista.


Kaunis rauhallisuus.


Myönnän olevani helposti mainoksien uhri ja vaikka Vuittoniinkin minulla on osittain kaksijakoinen suhde, en vain pysty esitteen selattuani sanomaan niistä toisista tunteista heti mitään. Minusta on ihanaa uppoutua kuvien tunnelmiin ja maailmoihin, tuntea sormissani laadukas paperi ja pystyn melkein nuuhkaisemaan nahan tuoksun pimenevässä illassa, kauniin luonnon ympäröimänä.

9 kommenttia:

  1. Mäkin hullaannuin noista kuvista! Tässä just haaveilen uuden Vuittonin laukun hankkimista ja juuri kun olin järkeillyt etten tarvitse sitä ainakaan ennen syksyä, niin nämä kuvat saa taas toisiin ajatuksiin :D

    VastaaPoista
  2. Oi oi oi oi! Jonttu <3 Vuitton ! En aiemmin yhtään tykännyt, mutta oon nyt "vanhemmiten" (:D) alkanut pitämään Vuittonista. Toi kello on todella kaunis! Laukkuja löytyy wanted-listalta kaksi! :D Saa nähdä koska saisin ne hankittua, jos koskaan...

    VastaaPoista
  3. Huh onneksi minulle ei ole tullut tuollaista postia! ;D

    VastaaPoista
  4. Mimmu: Tuollasilla kuvilla on kyllä hyvin vaarallisia vaikutuksia! :D

    Jonttu: Mitä laukkuja oikein ihailet? :) En tiiä oliko sulla tarkotuksella, mutta näin profiilista sun oikea nimen ja tuli mieleen että oletko sukua kellekään Ilonalle? :)

    Ansku: Se voi olla hyvä, niin ei joudu niin suuriin kiusauksiin ja haluamisiin.. ;)

    VastaaPoista
  5. Oi vitsi, mäkin voisin tilata ton! Ne kuvat on vaan jotenkin niin hienoja, tykkään katella niitä! :)

    VastaaPoista
  6. Mielenkiintoista :D Mä oon mielestäni kyllä piilottanu ton s-postiosotteen :O Mistä sä löysit sen? :D En ole sukua kellekään Ilona-nimiselle, ainakaan tietääkseni ;P

    En ole niin paljoa Vuittoneihin (vielä) perehtynyt, etten osaa sanoa niiden laukkujen nimiä :P Vierastan hieman noita perinteisiä ruskeita laukkuja... Joku vaalea laukku olisi kiva. :) Vois ehkä joskus tehdä niistäkin postausta, jos joku vaikka näkis ja haluis lahjottaa hyvään kotiin ;D

    VastaaPoista
  7. Nirso: Niin mäkin tykkään! Tykkäsin tosta vielä kun se ei ollu esite siinä mielessä, että siinä oltaisiin esitelty laukkuja rivissä, vaan siinä keskityttiin vähän kuin tarinan kertomiseen ja mielikuvien luomiseen. Niillä on tiedossa se mun yksi hairahtuminen keväällä ja nyt ne yrittää saada mua tekemään niitä lisää.. ;)

    Jonttu: Se näkyy sun profiilissa, mitenköhän sulla temppuilee blogger kun sulla oli ongelmia sen google-haun kanssa. :( ok, opiskelin aikanaan samaan aikaan kuin yksi Ilona ja tuli vain mieleen. :)

    VastaaPoista
  8. En tiijä :D Mulle sitä meinaan ei näy. Ja nyte löytyy googlesta ainaki profiili :P Blogger vissii päivittyy vähä hitaasti noiden suhteen tai jotain... :) No, eipä tuo nyt niin vaarallista ole :)

    VastaaPoista
  9. Hyvä että tuo blogi nyt löytyy. :) Blogger on joskus häiriöissään näyttänyt mun nimen eli Mirvan ja tottahan tuo ettei se nyt niin vaarallista kun kuitenkin jo kasvoillaan esiintyy. :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)