14.6.11

Aamut

Napatin aamukiireissä mieheni ottamaan yhden kuvan päivän asustani, onneksi osuivat edes silmät auki.. ;) Olen erittäin aamu-uninen, joten kaikki aamut on ajoitettu sillein, että ehdin rivakalla toiminnalla ajoissa töihin. En siis harrasta aamuisin mitään puolen tunnin lehdenlukemisia. Aamun väsymystilasta on myös riippuvainen  paljon jaksan meikata ja tänäänkin jätin pois meikkivoiteen ja rajaukset. Myös ponnari on hyvä ratkaisu niinä aamuina kun haluaa päästä mahdollisimman helpolla. Aamupalaa en ole ikinä syönyt aamuisin, mutta kun meillä on töissä yhdeksältä kahvitauko, saatan silloin tällöin napata pöydästä näkkärin tai korpun kahvini seuraksi.




- kengät: Tory Burch
- laukku: Armani Exchange
- kello: Guess
- farkut: American Eagle
- paita: hm
- bleiseri: hm

Millaisia teidän aamut ovat? Oletteko aamuvirkkuja vai tuntuuko että olisitte yöllä miltein parhaimmillanne kuten minä? :)

11 kommenttia:

  1. Olen kans iltaihmisiä... Tosin, sitten kun pääsen rytmistä kiinni, niin tulee pirteämpi olo :) Mutta olen toistaiseksi vuorotyössä ja tuntuu siltä että olen aina väsynyt ja energiajuomaa kuluu runsaasti, vaikkei se terveellistä olekaan...

    VastaaPoista
  2. Mä yhtään tykkää niiden mausta tai siis niiden perusmakuisten. Vuorotyö voi varmasti olla välillä rankkaa.

    VastaaPoista
  3. Näyttäisinpä minäkin noin freesiltä ilman meikkiä. =)

    Iltaimmeisiä myös. Aamulla sitä nukkuisi aina vaikka kuinka pitkään.

    VastaaPoista
  4. Kiitos, vaikka on mulla kylläkin puuteria, ripsaria ja kulmakynää. :) Ihanaa (tai ei) että on muitakin, jotka kärsivät aamuherätyksistä. :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi nuo ballerinat, ne vaan ovat ihanat!

    Ennen olin ehdottomasti aamutorkku ja illan virkku, nyt olen yrittänyt kääntää asiaa toisinpäin. Vaihtelevin menestyksin! :D

    VastaaPoista
  6. Nättiä nättiä :)
    Laukku näyttää myös tosi kivalta, sopii hyvin asuun :)

    VastaaPoista
  7. Ansku: Olen tullut siihen tulokseen että sen on pakosti oltava luontainen piirre, mutta kerro jos onnistut! Ehkä meille muillekin on toivoa! ;)

    Nirso: Kiitos. :)

    VastaaPoista
  8. Tiedätkö, näin viime yönä unta, että tilasin tuollaiset ballerinat! :D Olikohan se enne? ;)

    VastaaPoista
  9. Kuulostaa niiin tutulta, aamut ovat myös mulla hyvin aikataulutettuja että just ja just ehdin - ja (viime aikoina) yleensä myöhästyn :D Ihailen sua, kun selviät kaikesta niin nopeasti, vaikkakin ilman aamupalaa, mulla kun kaikki kestää niin kauan, tiedäthän mut :)
    Ja oletpa tosiaan aivan ihanan hehkeä ilman meikkiä! :) Puss!
    - Noora

    VastaaPoista
  10. Mihin mulla menee aamulla puoli tuntia, selviäisin samasta päivällä helposti 15 minuutissa. :) Kiitos, niin olet Noora itsekin. :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)