1.7.11

Pieces

Olen ihan hirmu turhautunut asioille, joille en voi mitään. Menisin vaikka vuoren läpi tai tappelisin ihan ketä tahansa vastaan, jos tietäisin että sillä olisi jotain vaikutusta. Voimattomana katseleminen on pahinta mitä voi olla.




Minua vaivaa jokin todella sitkeä flunssa. Sairastuin heti risteilyn jälkeen ja vaikka muuten olo on jo parempi, vaivaa edelleen sitkeä nuha ja kurkkukipu. Ärsyttävintä on ajoittainen kurkun kutiaminen johon ei auta mikään. Yskittää vain ihan hirveästi, silmät vuotavat vettä ja veden juominenkin tuntuu vain ärsyttävän. Pitäisi varmaan kokeilla yskänlääkettä tai jotain muuta.





Lauantaina ovat serkkuni häät, joita odotan todella paljon. Pidän häistä, koska ne ovat iloisia rakkauden juhlia. Omaan ensimmäiseen hääpäivääkin on enää vain kuukausi. <3 Vain pari ystävistäni on jo naimisissa ja jännittää että missä vaiheessa alkavat loput vannomaan valoja. Toivottavasti ei seuraavan parin vuoden aikana, koskä tärkeintähän on että minä pääsen paikalle, hah hah.. ;)




Sulkavan soutuihin on enää reilu viikko ja sekin alkaa pikkuhiljaa jännittämään. Sairastelun takia en ole päässyt viimeisimpiin treeneihin ja sen vuoksi haluan ehdottomasti sunnuntaina pidettäviin, jolloin tarkoituksena olisi soutaa 3 tuntia. Pitäisi muuten hommata jostain juomareppukin, jotta pystyy hyvin juomaan samalla kun soutaa, koska taukoja ei ole.




Pakkaamisahdistus on nyt iskenyt. Olen mennyt monta kertaa vaatekaapilleni ja ajatellut, että nyt pakkaan jotain, mutta pienen tuijottelun jälkeen olen aina luovuttanut. Minulla on ihan hirveästi lempivaatteita ja tekisi mieli ottaa ne kaikki mukaan. Toisaalta pitäisi lähteä mahdollisimman vähällä rahtikustannusten vuoksi, en tiedä kuinka pienet säilytystilat tulevassa kämpässä on, ja koska tiedän että tulen sieltäkin ostamaan kuitenkin vaatetta. Ahdistaa vain jättää kivoja vaatteita tänne senkin vuoksi että pelottaa niiden menevän säilytyksessä pilalle. Säilytyspaikkaa ei ole vielä oikein tiedossa.  Olen miettinyt että veisin/piilottaisin niitä lapsuudenkodissani omaan huoneeseen, mutta toisaalta äitini on muuttanut sen osittain itselleen ompeluhuoneeksi, ja hänen intohimonaan ovat vieläpä tilkkutyöt. Voisi siis olla että parin vuoden päästä kotiin palatessani löytäisin lempivaatteeni tilkuttuna osiksi päiväpeittoja, patalappuja tai ties mitä.. ;)


Kuvat: we heart it

5 kommenttia:

  1. Mun kohdalla naimisiinmenon lykkääminen yli kahden vuoden päähän tuskin tulee olemaan ongelma!:D Tervetuloa siis häihin...sitten joskus.;)
    - Noora

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia Noora, olet tosiystävä! <3

    VastaaPoista
  3. Noora lähettää suukkoja ja sydämiä! <3

    VastaaPoista
  4. Mä olen samanlainen! Mua kans turhauttaa asiat, joille en voi mitään. Muuttoahdistus alkaa nostaa päätään... No, onneks muutto tulee ajankohtaiseksi just ku työt loppuu! :P Ääääääh! :D No, mutta asioilla on aina tapana järjestyä, tavalla tai toisella! :)

    VastaaPoista
  5. Se on kyllä totta, tuohon viimeiseen on hyvä lohduttautua. :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)