11.7.11

VIVA LA..?

Törmäsin Juicy Couturen uusiin Viva la Juicy hajuveden mainoskuviin ja mielestäni ne ovat suoraan sanottuna kammottavia. Malli on saatu näyttämään narkkarilta ja muutenkaan en koe kampanjassa mitään puoleensavetävää.



 Itse pidän erityisesti hajuvesikampanjoista ja suosikkejani ovat yleensä Diorin. Niissä on mielestäni usein jotain taianomaista ja viettelevää, tekisi heti mieli lähteä kauppaan ostamaan uutta tuoksua. Nyt ei käynyt niin..

Toki ymmärrän että Juicy Couturella on hyvin paljolti eri kohderyhmä kuin juurikin esimerkiksi Diorilla ja muutenkin merkki on brändätty aivan erilaiseksi. Se on hauska, ei niin vakava, hyvin Califoniamainen. En ole ikinä kokenut merkkiä kovin omakseni vaikkakin joitan kivoja juttuja sillä on ja toisaalta se on hyvin piristävä poikkeus muotimaailmassa.

Siltikään en pidä uudesta kampanjasta yhtään! Eivät monet aikasemmatkaan kampanjat ole ehkä vedonneet minuun kovin paljon, mutta eivät ne ole saaneet kuitenkaan suorastaan negatiivista vastaanottoa.

Tässä vielä muutama vanhempi:










Mitä mieltä te olette? Onko minusta vain tullut rajoittunut tai liian aikuinen?

Kuvat: fashion copious ja google

(P.S. Yritän ainakin kovasti kapinoida liiallista aikuistumista vastaan kieltäytymällä käyttämästä muuta kuin hauskoja ja värikkäitä laastareita ..jotkut nimittävät niitä lastenlaastareiksi.. )

6 kommenttia:

  1. Hehe, on kyllä aika trashy mainos :D Juicy Couturen mainonta ei minuunkaan ole ikinä vedonnut, jotenkin liian rokkia ja liian alternativee omaan makuuni.. Mutta ehkä rokahtavamman ihmiset ovat juuri heidän kohderyhmäänsä.. mene ja tiedä! :P

    VastaaPoista
  2. Mäkään en pidä!
    Ootko nähny sen hajuvesi mainoksen Miss Dior, jossa on Natalie Portman? Se on musta ihana! Natalie on NIIN kaunis :)
    t. Rituli

    VastaaPoista
  3. Olen! Pidän siitä mainoksesta ja olen samaa mieltä, että natalie on todella kaunis. :)

    VastaaPoista
  4. Olen samaa mieltä kanssasi! :D Mutta oon huomannu, että muutenki "vanhemmiten" mielipiteet muuttuu ja oon ite ainaki tullu kriittisemmäks, vaativammaks ja laatutietoisemmaks. Mutta se kaiketi on ihan luonnollista.

    Ja pakko sanoa, että Natalie on todella kaunis! Ja Black Swan- leffa oli todella kaunis, pidin siitä kovasti! Leffat ehkä jotenki vaikuttaa tohon pukeutumiseenki. Sen jälkeen oon käyttäny paljon vaaleita sävyjä ja keveitä vaatteita! :)

    VastaaPoista
  5. Olen huomannut saman itsessäni, että vaadin monesti enemmän. :) Se on kyllä todella hyvä elokuva, itseasiassa ehkä paras mitä olen nähnyt piiitkään aikaan.

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)