23.7.11

Top 5 ostoslista lähitulevaisuudessa

Nirso haastoi tekemään Top 5 kollaasit materialistisista haaveista sekä realistisen listan. Haaveilulistaksi kävisi edelleen sama lista, jonka tein toukokuussa ja sen voi käydä kurkkaamassa postauksessa If only. Sinne voisi kyllä vielä lisätä erään Vuittonin passi/matka-asiakirjakotelon...

Realistinen lista ei kyllä ollut mitenkään helppo. Tuntuu että kaikkea on ihan kivasti, mikä ei sinällään ole kauhean huono tilanne..




Järjestelmäkamerasta olen haaveillut jo pidemmän aikaa ja sen haaveen saatan hyvinkin toteuttaa. Olen yrittänyt perehtyä eri kameroihin ja hyviä suht edullisia vaihtoehtoja olisi parikin. Ehkä kuitenkin Nikonin D3100 olisi se kamera minulle.

Vanhat Asicsin sisäpelitossuni ovat kokeneet vähintään satoja hyviä tuntia ja nyt olen päättänyt luopua niistä. Australiassa hankin varmaan uudet ja ehkä pitäydyn samassa luotettavassa merkissä, mutta saa nyt nähdä.

Samoin tarvitsisin uuden juoksuhousut. Merkillä ei oikeastaan ole väliä, mutta polvipituiset voisivat olla aika hyvät.

Diorin Diorshowsta olen kuullut niin paljon hyvää, että sitä ajattelin kokeilla ripsarina seuraavaksi.

Meikkeihin liittyy myös Inglotin paletti. Ideanahan tuossa on se, että palettiin valitaan itse haluamansa sävyt, joita on yhteensä lähes 160. Valinnanvaraa siis riittää.

4 kommenttia:

  1. Aika kivoja juttuja :) Mä en ollu noista luomiväreistä kuullutkaan, täytyykin ottaa selvää :)

    VastaaPoista
  2. Mullakaan ei ole niistä vielä kokemusta, mutta meikkiblogeista olen niistä lueskellut ja kuulemma hyviä. :)

    VastaaPoista
  3. Ainakin yhden viikonlopun perusteella Nikon toimii erittäin hyvin! Ja jos haluaa vielä enemmän nörtteillä, niin kyseinen kamerahan on voittanut vaikka mitkä Tekniikan maailman testit :D

    VastaaPoista
  4. Hyvä tietää! :D Hirveästi kyllä houkuttaisi.. ;)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)