26.7.11

Kummityttö kävi kylässä perheineen

Eilinen ilta kului pitkälti pakkailun merkeissä (yllätys), mutta ystäväni Marika tuli miehensä ja kummityttöni Doriksen kanssa meille kylään. Juteltiin, syötiin jäätelökakkua ja minä paijasin paljon Dorista. Jos jollekulle ei ole vielä tullut selväksi, niin rakastan koiria ihan mahdottomasti vaikkemme omaa voi hankkiakaan.

Kummin Kulta! <3
Hieno konjakin värinen nahkapanta. Jos minulla olisi koira, varmaan aina mätsäisin sen pannan laukkuuni ja kenkiini.
Doris on vielä pentu, mutta todella hyväkäytöksinen ja moniin muihin tuntemiini pentuihin verrattuna myöskin rauhallinen. Doris antoi myöskin niin nätisti taputella, silitellä ja halailla itseään vaikka valitettavasti harvemmin näemmekään. Edellisestä kerrasta on varmaan jo kuukausi ja se on pennun iässä pitkä aika.

Kaksinverroin Kultaa

Vaikka hehkutan Dorista, niin oli myös niin ihanaa nähdä Marikaa. Marika on yksi niistä, jonka lasken läheisimpiin ystäviini ja Marika oli myös kaasoni häissäni, mikä kertoo aika paljon ystävyydestämme. Marikalla oli myöskin mielestäni taas superkivat vaatteet. Noissa farkuissa on todella kivat yksityiskohdat takana ja tuo bleiseri on mielestäni ihana värikäs ja kivan pituinen. Itseäni ahdistaa kun kaikki omat vaatteeni ovat joko seilaamassa Australiaan, laitettuna säilöön tai annettu pois. Minulla on esimerkiksi näille helteille ollut vain kolme mekkoa, joita olen aina vuorotellut. Senkään vuoksi ei ole viimeikoina paljon asukuvia näkynyt. Olen jo melkein toivonut kylmempää ilmaa, jotta saisi käyttää farkkuja tai paitoja, joita minulla on enemmän jäljellä. Toisaalta muutamme sunnuntaina mökille ja siellä eivät helteet ja mekkokelit haittaisi yhtään.

hmm.. voisin ehkä vielä yritää käyttää mun päivettävät rasvat loppuun..

Ystävien vierailu oli eilen oikein kiva hengähdystauko kaikkeen pakkailuun, jota on jäljellä vielä aivan liikaa!

7 kommenttia:

  1. Uijui miten ihana koira! Todella suloinen, jotenkin niin kiltin näköinen :) Kirjoitat aina tosi kauniisti ystävistäsi, tekstistä huomaa kuinka tärkeitä he sinulle ovat :)

    VastaaPoista
  2. Mimmu: Niin se on! <3 :) Ystävät ovat minulle kyllä erittäin tärkeitä, kiva tietää että se huokuu myös tekstistä. :)

    Riina: Aivan, ihana Doris! <3

    VastaaPoista
  3. Doris sanoo,että maailman paras kummitäti! <3 Oli tosi ihanaa taas käydä ja vaan olla. Ja sittenkun Doris kasvaa isoksi niin nahkapajalta tilataan pinkki panta tuon toisen kaveriksi. ;) Ja mun mielestä toi SUN jakku on maailman ihanin. <3

    VastaaPoista
  4. Kiitä Dorista kauniista sanoista. <3 Pinkki panta kyllä sopisi erittäin hyvin. :) Olen myöskin jo suunnitellut erästä mahdollista joululahjaa.. ;)

    VastaaPoista
  5. Voi miten söpö! Ja näyttää tosiaan todella rauhalliselta. Yleensä tommoset on kauheita säheltäjiä.

    VastaaPoista
  6. Doris on kyllä yleensä todella rauhallinen, tai sitten olen vain viettänyt liikaa aikaa niin hyperaktiivisten koirien kanssa, että mikä tahansa näyttää siinä vieressä rauhalliselta. ;)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)