3.7.11

Messuilla

Perjantaina pidin hieman lomaa töistä ja kävin Mäntyharjun loma-asuntomessuilla. Nämä olivat ensimmäiset loma-asuntomessut joilla olen käynyt. Pari kertaa olen käynyt asuntomessuilla ja niistä olen tykännyt. Alue oli suurempi kuin olin odottanut ja aikaa kohteiden kietämiseen meni melkein 5 tuntia. Lämpötila oli +30 ja vettä tuli juotua monta pullollista.










Liian talomainen makuuni

Vastavirta-allas






Kiva pyhekori


Lautta








Hauska idea, mutta ei poloiselle ole jätetty paljoa kasvunvaraa.














ihana tapetti






















Erikoisin mökki oli Aalto yliopiston suunnittelema.








Haluaisin kans mökille makuuhuoneeseen noin ison ikkunan järvinäköalalla!




Ihanin sisältä! Rakastan isoja ikkunoita!




Messuilla oli sekä kuivanmaan mökkejä että rantamökkejä, tosin sana mökki ei monista ehkä ollut kaikkein kuvaavin sana.. ;) Itse olen siinä mielin perinteinen mökkeilijä että mökiltä vaadin ehdottomasti rantaa sekä puukiuasta. Olen kuitenkin siinä mielin mukavuudenhaluinen että haluan myös sähköt ja juoksevan veden kuten tuolla kaikissa kohteissa olikin. Toki joskus on tultu mökkeiltyä ilman niitäkin ja mikäs siinä, ihan kivaa on ollut! :) Osa kohteista oli kuitenkin makuuni liian omakotitalomaisia, jotain mökkimäistä tulisi silti kuitenkin olla. Olen siis ehkä puolivälin mökkeilijä.

Messut ovat vielä viikon auki ja voin suositella jos aihe kiinnostaa. :)

4 kommenttia:

  1. HEI SE OOT SINÄ MIRVA!!!
    Vähänkö innostuin kun tajusin kuka olet. Minä siis Laapa olen lukiokaverisi, ja muistelinkin että luokkakokouksessa puhuit maailmanympärysmatkasta teidän häämatkana! Huippua että löydyitkin näin..

    Oletteko te siis ihan muuttamassa Ausseihin?? Millä aikataululla ja minne sinne? Ois huippua nähdä siellä jos olette jossain meidän reitin varrella :)
    T. Laura

    VastaaPoista
  2. Ei voi olla totta!!! :D En kyllä yhtään tajunnut, että se olet sinä kun et kuvissa katso kameraan! :D

    Me ollaan muuttamassa 15.8 ja muutetaan Melbourneen kahdeksi vuodeksi. Se ei taida olla ihan teidän reitin varrella, mutta pitää kyllä seurata sun blogia, koska mistäs sitä tietää vaikka itsekin ois matkustamassa maan sisällä ja sattumalta samoilla nurkilla. Melbournessa meillä on teille kyllä majapaikkakin jos teillä aikaa riittää. :)

    Olipas kyllä hieno löytö kun löydettiin toistemme blogit! :D <3

    VastaaPoista
  3. Hih, joo, tahdon pitää kasvottomana blogini ihan siksi, kun kirjoitan ammattiin liittyviä juttuja jne. Yksityisyys:)
    Aika siistiä, että muutatte. Täytyy miettiä ja katsella, miten tuo menee. Ausseissa ollaan siinä 10.10. eteenpäin 3 viikkoa, eli suunnatkaapa silloin länsirannikolle eikös vaan? ;) Me siellä autoillaan väli cairns-brisbane.
    Hih, huippua ja hieno löytö kyllä tämä <3

    VastaaPoista
  4. Ymmärrän sen. :) Itsekin vielä haen vähän sitä mihin vedän yksityisyyden rajan esimerkiksi mun miehen suhteen, ja samoin kun ollaan menossa australiaan hänen työnsä vuoksi, pitää tietyt jutut jättää yksityisiksi, koska ne on enemmän hänen ja hänen työnantajansa välisiä juttuja.

    Mutta katsotaan missä pyöritään! :)

    VastaaPoista

Ilahduta minua kommentillasi ja kiitos ajastasi! :)